Послуги

Одним із основних напрямків діяльності ТОВ «Транстелеком» є абонентське обслуговування комп’ютерів, телекомунікаційних мереж та оргтехніки в Києві.

IT-аутсорсинг (it-outsorcing, IT-обслуговування) – часткова або повна передача робіт з обслуговування, модернізації та адміністрування ІТ-інфраструктури в руки компанії, що спеціалізується на абонентському обслуговуванні організацій, та має штат спеціалістів різної кваліфікації (системні адміністратори, інженери,програмісти). Для таких компаній виконання подібних робіт є профільним напрямком діяльності. Якщо Ви шукаєте системного адміністратора для своєї фірми, організації або підприємства, ми можемо запропонувати Вам взаємовигідні умови роботи, при цьому Ви суттєво зекономите на таких витратах як заробітна плата, премії, мед.страхування тощо, які необхідні при наявності штатного співробітника. Наша команда професіоналів, яка здійснює обслуговування будь-якого технічного обладнання вже понад 10 років, працює з великою кількістю клієнтів, вирішує багато проблем та питань різного характеру та складності, і завжди в курсі того, що відбувається на динамічному ринку комп’ютерних послуг. Основні завдання обслуговування полягають в підтриманні Вашої комп’ютерної (телекомунікаційної) інфраструктури в робочому стані, оперативному усуненні несправностей, безпосередній та віддаленій технічній підтримці, адмініструванні, модернізації застарілих вузлів, оптимізації всієї ІТ-інфраструктури.

Переваги При замовленні ІТ-аутсорсинга суттєво зменшуються витрати Вашої компанії; Відсутня необхідність збільшувати штат компанії непрофільними для бізнесу спеціалістами; Економія на пільгах та гарантіях, які встановлювались всередині Вашої компанії для підвищення мотивації ІТ-спеціалістів (медичне страхування, різні заохочувальні бонуси, а також інші виплати); Можливість сконцентрувати зусилля на бізнес-процесах, які є основними для Вашої компанії і, безпосередньо, приносять дохід; Відсутні витрати на навчання або підвищення кваліфікації технічних спеціалістів Вашої компанії; ІТ-аутсорсинг дає можливість в найбільш завантажені періоди для Вашої компанії залучити співробітників для виконання робіт з підтримки бізнес-процесів, без створення додаткових підрозділів та змін в самій структурі компанії; Ми відповідаємо за якість виконаних нашими співробітниками робіт; Гарантуємо вирішення стандартних проблем з ІТ та зробимо все можливе для вирішення нестандартних; Підвищуємо рівень доступності та безпеки, якості та надійності обслуговування ІТ-інфраструктури; На випадок хвороби, відпустки тощо закріпленого за Вашою компанією спеціаліста, ми оперативно проведемо заміну на цей час, що ніяк не вплине на роботу Вашої компанії та вирішення можливих проблем.

 Ми можемо Вам запропонувати широкий спектр послуг з технічного обслуговування; Встановлення та налаштування системного, офісного та прикладного програмного забезпечення, оптимізація роботи операційних систем та додатків; Адміністрування комп’ютерних однорангових локальних мереж або на основі сервера, служб ОС, серверів (windows, linux, sql тощо); Підтримка в робочому стані персональних комп’ютерів, серверів, офісного та мережевого обладнання; Забезпечення інформаційної безпеки: захист від вірусів, захист від спаму, резервування важливої інформації за запитом; Консультація у випадку планування розвитку або оптимізації існуючої ІТ-інфраструктури; Надання офісного, комп’ютерного та серверного обладнання, ліцензійного програмного забезпечення за запитом; Встановлення, налаштування та подальше технічне обслуговування системи охоронного відео нагляду; Організація офісної телефонії, її подальше адміністрування; Встановлення, налаштування та адміністрування системи контролю доступу з подальшим супроводом; Організація встановлення та підключення системи резервного та безперебійного електроживлення; Побудова слабкострумової кабельної мережі з активним мережевим обладнанням (ЛКМ); Обслуговування локальних інтернет-вузлів: активного обладнання, інтернет-серверів тощо. Якщо Ви не знайшли в нашому переліку послугу, яка Вас цікавить, це не означає, що ми не зможемо її виконати. Звертайтеся до нас у зручний для Вас спосіб, і ми з радістю відповімо на Ваші питання та проконсультуємо для ухвалення правильного рішення. Якщо у Вашій компанії вже є системний адміністратор, ми можемо запропонувати Вам виконання разових робіт з метою забезпечення безперебійної роботи Вашого комп’ютерного парку та іншої офісної техніки в моменти його відсутності (відпустка, лікарняний тощо). Ми зможемо надати Вам віддаленого або виїзного системного адміністратора за Вашим бажанням та в залежності від можливості проведення вказаних робіт. Замовити разовий виїзд системного адміністратора Ви можете за допомогою наступної форми. При цьому наші співробітники максимально швидко відреагують на Ваш запит та спробують вирішити проблему в стислі строки.  

Як працює абонентське обслуговування? Співробітником нашої компанії проводиться аудит комп’ютерів, серверів та іншої техніки, яка буде включена в договір з обслуговування (документ складається із зазначенням технічних характеристик кожного комп’ютера); За результатами аудиту визначається оптимальна кількість планових та екстрених виїздів, кількість годин віддаленої роботи; Після укладання договору на надання послуг з технічного обслуговування обладнання за Вашою фірмою закріплюється системний адміністратор (інженер); В перші планові виїзди системним адміністратором (інженером) проводиться оптимізація роботи кожного комп’ютера та локальної мережі загалом (перевірка на віруси, оптимальність використання дискового простору, перевірка стану операційної системи), оптимізація телекомунікаційних підсистем; Проводиться організація віддаленого доступу для технічної підтримки; Проводиться презентація та інструктаж персоналу.